70% no Auto Sales Lai digitāli ietekmēja 2017.

gada: Bain-Facebook ziņojuma

Mumbai: Ar desmitgades mijā, pārdošana septiņi no 10 automašīnu Indijā, iespējams, būs digitāli ietekmēt, ziņojums, ko Bain & Co un Facebook Inc. norādīts. Mainot Gears 2020: Kā digitālais ir pārstrādāt sejas autobūves nozares norādīts. Ziņojums ir balstīts uz atbildēm, kas savākti no 1,551 Indijas klientiem, kuri bija iegādājušies automašīnu gala 12 mēnešu laikā, un aptauju 87 tirgotāju un sarunas ar top administrēšanas grupām. Tas papildus vērsa ieskatus Bain Global Automotive Klientu aptauja, kas iekļauti respondenti no ASV, Lielbritānijā, Vācijā, Ķīnā un Indijā. Singh minēja, paziņojot, ka Indija ir nosliece liecinieks digitālās leapfrogging Ņemot vērā patērētāju atvērtību jauniem lietišķās zinātnēs. Tas ir svarīgi, lai klienti un uzņēmumi, lai veiktu digitālo domāšanas, viņš piebilda. Ziņojumā norādīts 80% no tiešsaistes pētījumu ir par mobilajiem telefoniem šodien, un tas ir paredzams, ka pieaugs ErlinE auto Tukums tālāk. Vairāk nekā četrdesmit% patērētāju to ziņot, izmantojot app, galvenokārt balstoties taksometru pakalpojumu sniedzējiem lielākas nekā trīs vai 4 reizes nedēļā. Umang Bedi, rīkotājdirektors, Fb Indija norādīja digitālais ir skāra automobiļu pasauli ar zibens ātrumā, un šī pāreja būs tikai paātrinās. Gandrīz 72% no klientiem, meklēja auto modeli un 49% izvēlējās modeli, pirms pastiprināšanu koncesijas. Tā rezultātā pārdevējs ieguldījums bieži vien aprobežojas ietekmēšanai variantu. Lai gan tirgotāji ir sākuši veikt lielāku ciparu iesaisti, ir lielāks nekā astoņdesmit pieci% no aptaujātajiem pārdevējiem minēja viņi joprojām izmanto beztaras SMS un datu bāzi aicinot rast iespējas.

Mērogotais up ražošana no manekena trīs ir nosliece uz varas Elon muskuss pavadīt visu Teslas naudas vietā, ja ne vairāk. Tās panākumi ir būtiski Teslas kāpumu vai kritumu. Diemžēl tiem, šis 12 mēnešu laikā nebūs viens no labākajiem laika ieviest masveidā automobili. Auto pārdošanas palēninās. Turpmākās palielināja krājumus uzbraucot atlaides, kā pārdevēji vēlas, lai intriga transportlīdzekļus. Ir vērts atzīmēt, GM bija viens no nedaudzajiem automašīnu ražotājiem, lai patiesi uzlabotu ASV bruto pārdošanas martā. Kā automobiļu pārdošanas samazināšanās, SUV / kravas / crossover pārdošanas bettering. Ford pikaps līnija pieauga par divciparu skaitļiem. GM krustošanas līnija uzlabojās bruto pārdošanas apjomu par 21%, un kravas pieauga zero.5%. Toyota (NYSE: TM) bija palielināsies tās SUV. Heck pat Honda (NYSE: HMC) kravas sadalīšana pieauga par 12%. Šie pieaugumi ir skaidrs rādītājs, ka zemākas degvielas izmaksas ir braukšanas amerikāņu pircējs pieprasījumu atpakaļ uz to, kas Amerikas organizāciju tiešām ir nepieciešams – SUV un kravas. Tas nav patērētājs maiņu ka Elon Musk vēlas redzēt pareizu tagad. Par spin aspekts lietām, Tesla ir galvenais starta automobiļu kompānija, kas ir izdevies patiešām sasniegt leģitimitāti patiešām ļoti ilgu laiku.

Redaktors ir ievērot: Šis stāsts ir atjaunināta, lai atspoguļotu saikni starp Wal-Mart, CarSaver un izplatīšanas grupas, un tā kā, lai pievienotu Wal-Mart apgalvojumu. Wal-Mart Stores Inc., nācijas lielākais mazumtirgotājs, ir leaping automobiļu bruto pārdošanu, izmantojot partnerattiecības ar CarSaver, tīmekļa automobiļu mazumtirdzniecības platformu. CarSaver, flip, ir izveidot partnerattiecības ar koncesijas grupām, tostarp AutoNation Inc., nācijas lielākais jauno automobiļu mazumtirgotājs. CarSaver uzsāks programmu 1. aprīlim izvēlēties Wal-Mart Supercenters četros tirgos: Houston, Dallas, Phoenix un Oklahoma Metropolis. Ally Financial ir šīs sistēmas vēlamo aizdevējs. CarSaver digitālā platforma ļauj automašīnu patērētājiem izvēlēties, finanses un apdrošinātu transportlīdzekli, izmantojot savu mājas lapā vai uz touch-displejs kioska, atbalstīja bilingvālās auto padomdevēji ir pieejami pa tālruni. Strādājošo at CarSaver centri – izveidot iekšpusē Wal-Mart veikalu pāri no kases celiņiem un līdzās dažādiem uzņēmumiem, kas atgādina redzes centru un nagu salons – noskaidros automobiļu-pirkšanas programmu, lai Wal-Mart klientiem. Es esmu optimistisks, neskatoties uz to, Elon Musk minēts attiecībā uz vērtējumu par elektrisko automobiļu automāts. Lieta ir, ka ir daudz vairāk kustīgie krājumi ietvaros auto pasaulē. Jā Tesla stāsts visticamāk saņem nedaudz vairāk tintes nekā lielākā daļa, bet ir dažādi lielas stāsti, kas tur. Manā vairums jaunāko Bolan s plīsuma, es paņemts 3 auto krājumu. 2, kas kļūst “norauta grāmatām” bija nomas auto firmas. Tur bija daudz runā par “pīķa auto” ap galu gala yr. Pārdošanas skaits turpina pārsteigt vēl pāris mēnešus, bet papildus tikai pēdējā laikā mēs esam redzējuši kritumu auto pārdošanas skaitļiem. Ir bijuši arī jautājumi par kredīta augstas kvalitātes auto hipotēku portfeļiem. Tas viss noveda mani 2 krājumiem, kas ir vairāk piemērotas auto iepirkuma procesu un pārdošanu. Zacks Rank iegāde agresīvām izaugsmes investoriem (https://www.zacks.com/inventory/information/261118/autobytel-abtl-and-childrens-place-plce-are-aggressive-growth-rank-buys?). Man patīk inventāru un neseno naudas pārskaitījuma krājuma, kā labi. A un vērts stils reitings F. es gribētu redzēt atšķirības starp vērtību un izaugsmi, kā šie pircēji meklē dažādas lietas. Akciju, lai saglabātu jūsu acu par ir Carvana (CVNA), kas garantē, lai palīdzētu automobiļu patērētājiem iegādāties to turpmāko auto tiešsaistē. Krājumu tikai nesen notika IPO, un tas nebija spēcīgākā atvēršanas jebkad. Krājumu nav Zacks Rank bet tā kā nav nekādas analīzes par noteiktu vienkārši, bet, bet meklēt, kas var mainīties uz Might 23, kad klusa intervāls beidzas. Meklēt aizsardzībai no Wells Fargo, Bofa / Merrill, Deutsche finanšu institūcijas un Citigroup starpā šajā dienā.

Tas ir iegūstama tikai variācijās LPG, benzīnam un dīzeļdegvielai. Hyundai Accent GLE, Hyundai Accent GLS, Hyundai Accent Viva, Hyundai Accent Viva CRDi un Hyundai Accent CRDi ir daži varianti. Automobiļu ir ir iestrādātas ar visiem jaunākajiem un grezns funkcijas. Tas būs vienkārši apmierināt visas vajadzības automobiļu īpašnieku. No automobiļa interjers ir spēcīgs gaisa kondicionēšanas sistēma, apmales sānu burvība, audio sistēma, auto durvis un daudzi citi. ar dažiem drošības iespējas, piemēram, sastrēguma regulējams galvas balstiem, drošības spilveni, bērnu drošības aizmugurējo durvju slēdzenes, centrālā durvju atslēga, lietie diski un daudz ko citu. Hyundai Accent piegādā mājīgs braukšanu pieciem pasažieriem. Hyundai Accent vērtība nāk zem grupu rūpijas Trīs līdz rūpijas četras Lacs. Hyundai Getz ir vēl pārāka izgudrojums, ko Hyundai Motors Indijas. Mērķis tirgus šī automobiļa ir vidusšķiras Indijas patērētāji. Par interjeru un eksterjera auto ir piepildīta ar mierinājumu un stilu. Tas attiecas uz vērtību diapazonu starp rūpijas četriem un rūpijas sešas Lacs. Tas ir, kas tur atrodas variantiem Getz Prime 1.1 GLE (benzīna) Getz Prime 1.1 GVS (benzīna) Getz Prime 1.3 GLS (benzīna) Getz Prime 1.3 GLX (Benzīns) un Getz Prime GVS 1,5 CRDI (benzīna).